2 maj - Nom Nom

Ska gå och lägga mig snart.. Efter detta lilla inlägg :)
Har precis tagit min hostmedicin som jag rent ut sagt.. nej verkligen inte hatar. Utan ÄLSKAR! Åh den smakar lakrits, saltlakrits till och med. My favourite!  Jag vet inte ifall ni drack den när ni va små, men det gjorde jag :D
Och så dum jag va när jag va liten, så gick jag och suttade på korken lite då och då när jag inte ens behövde medicinen, liksom det va endast för att den var så jäävla god! Haha tokigt

Well, nu har jag suttit och laddat upp bilder från Valborg (30 maj, så rulla ner) och laddat upp ett antal bilder från
dagen då vi hade spexfoto, men de är inte publicerade än för att jag inte fått upp alla bilderna än :( damn så segt!

Har sovmorgon till 9.45 imon, yesyes, sen har vi dansexamen, då Thorleifs kommer och spelar! Fett trevligt ;D
Så goooodnight allesammans!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Maj gav oss hopp om sommar istället kommer snön.. de gillas inte huh?

2011-05-04 @ 01:40:06
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...