20 maj - Välkommen Helg

helloo! Denna veckan gick fruktansvärt snabbt denna med :o
Helt okej skoldag med lite känsla av att den faktiskt snart tar slut den med, lika snabbt som den här veckan typ.
Gud. 

Stannade på Musiken efter skolan som vanligt.. Vi körde igenom någon låt till Åsedadagen osv. Wei, det är
ju snart det med ;) Och just nu har jag duschat o allt och är sugen på att trasha mina gamla jeanstights men hittar inget sandpapper... Får dra på mig några andra byxor, laga mat och sen ska jag ut med mina fina vänner :)

ha det gott, pusshej!


Btw, är det någon mer än jag som fortfarande bara ser min gamla design?!
eller är det bara min webbläsare som är tokig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...