25 maj - Hey Baby!

hallojsan! Sitter och lyssnar på Bruno Mars på hög volym och har precis lekt lite med manikyr. 
Bilder kommer nog upp senare :) tihi
Och.. jag hatar 3's operatörer atm.

Kemiprovet idag gick nog bra! Fått reda på G-delen än sålänge, då jag fick 21/21! YAY :D Sen Överkursdelen har
jag ingen aning om än. Imorgon har jag mitt allra sista prov. Allra sista prov i grundskolan. Omg
sen en liiten komplettering i samhäll som fattas för att ta mig ett betyg ännu högre.
Sen är det klart! Shiet.
Nu ska jag öppna svenskaboken och läsa på. Känns dags nu eftersom vi har det imorgon, haha. Sen någon gång efter 6 drar jag ner till Kulturskolan och tittar på Vår Konserten med Ida och Mathilda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...