26 maj - Ledig, Mmm<3

Yes, idag skrev jag mitt ALLRA SISTA prov innan jag börjar gymnasiet!!!! FYFAN VAD SKÖÖÖÖÖN...T!!!

Det var nog ett av det mest oseriösa provet och lätta jag någonsin skrivit, haha! Hela klassen satt och skrattade, skämtade, "viskade" och fuskade förstås :D Men vafan! Härligaste klassen och LÄRAREN ever! Annika, Annika<3
Kanske inte fick 100 % rätt men en rolig lektion var det allt :) Efter ca 20 min var hela klassen klar och vi började yra omkring i korridoren as always.

Nu... Återstår min komplettering och en j*vla inlämningsuppgift hos Ingallil (kom jag på) tusan.
sen är jag fri.
Och.... Avslutningsshowen är snart. Omfg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...