30 maj - On Stage

Nu är jag tillbaka från en liten bloggpaus på 3 dar!

Idag hade vi vanliga lektioner till kl.10.15 ifall jag minns rätt.. Såklart hade vi religion ocg histora.
Det roligaste liksom :) *host* Sen traskade alla niorna iväg till Folkets Hus för att öva och förbereda sig inför
AVSLUTNINGS SHOWEN som är imorgon kl. 18.30! Det är så sjukt. Vi är här. Det har gått så snabbt :(


GO GO GO BIG MILLA ON STAGE! HAHAHA

Det tog typ 4 timmar för att att köra en genrep med alla numrena. Ja ni ser, 4 timmar... Och vi ska vå ihop allt detta till max 1,5 timma. HAHA :D Ja, hur ska det gå. Själv är jag bara med i 3 nummer så jag kommer att leva!
eller.. Det va satans varmt så det vet vi inte än för att det blir troligtvis varmare imonkväll!
Kul var det iallafall och bra hoppas jag :)
________________________________________________________________________________________________________

 

Och nu har jag pengar på mobilen,

bara för att tre ska vara så segt -.-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...