5 maj - Bäst Hittills

Skoldagen - Dagen började med att jag stressade till skolan för nu var det Matte nationella som gällde! Det gick väl hyfsat.. På B2 delen vet jag absolut inte vad jag höll på med. haha för hålla tummarna.
Det var riktigt skönt att få det överstökat iallafall. Bara två delar kvar. *yippie*


Sen fortsatte vi med att kolla på The Green Mile på engelskan, som fortfarande är en av mina absoluta favorit filmer. SÅ BRA! Vi kollade kanske en kvart eller halvtimma.. Minns inte x)
Sen hade vi rast och sen var poängjakten igång!

____________________________________________________________________________________________________

Schemabrytande hela dagen och säkert den bästa skoldagen hittills, känns det som. Och vi liksom slutar snart skolan. HAHA! Men det är väl nu alla börjar komma allra närmst för att splittras sen... Sad.

Som jag kanske nämnt innan så är det Kärleksvecka för oss nior den här veckan och det var inte förens idag då det märktes lite extra då vi i Kärleksteamet planerade en Poängjakt som ägde rum idag! haha ja, ja det va otroligt kul och ja, lite mer extrema uppdrag skulle jag inte tacka nej till! Så kul med sånt här ju :D


I mitt lag var det jag, Stina, Emma, Krille, Jurre och Tim, och det första uppdraget vi tog på oss var att sticka ner till konsum och ragga lite! Nemen Krille fick uppdraget att flirta lite med kassörskan x)

Sen fick vi gå och krama random folk, fria till en främling, samla pussar och kramar från elever på vår skola, ge en djup och passionerad kärleksförklaring till Urban i vårat fall, predika om äkta kärlek för Carin
- Jurre: "..Carin, ditt ansikte är som en palm...... På Gran Canaria" *dör*
Fota sexställningar med njutande åttor, få främlingar att posera framför kameran med sin sexigaste look, byta kläder med det motsatta könet under hela tävlingen + Bh, och killarna tog kalsongerna (MUMS) och massa mer!
Några enstaka bilder kommer kanske upp på bloggen, så håll utkik :)

- ja.. Usch så dåligt av mig. Jag glömde kameran idag så jag har inga bilder :( hade så bråttom! Jag gillar liksom att sova... heh.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Vafalls!? Inga foton på poängjakten? Ogillas! :D

2011-05-05 @ 22:07:37
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...