4 maj - Questionmarks

Ja.. Såhär känner jag mig just nu.
Jag har suttit och räknat matte men fattar ingenting. Hur fan ska det gå imon? Jag har samtidigt suttit och laddat upp miljontals bilder från spexdagen, när fan ska det vara klart? Jag hostar som bara den, fortfarande lika illa. Kanske värre... Får ont o huvudet av alla hostningar (????) och har träningsvärk i magen typ pga alla hostningar som spänner, eller så gör det ont i lungorna. Vad fan är det med mig? Okej jag vet inte varför jag alltid använder den svordomen. hrm?!
Jag har också suttit och letat o letat efter avslutningsklänning men kommer ingenstans.. vad ska jag ha på mig??
åååh vad jobbigt. Haha that's life I guess ;)

En kul sak att se framemot är Poängjakten imorgon! BOOOYA, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Birdie, ofc!

kör på soppåse till avslutningen! funkar alltid! (Y)

2011-05-05 @ 15:53:11
Postat av: Milla.D

Svar till Birdie: I'm on it! :D:DD:D

2011-05-05 @ 15:59:26
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...