5 maj - Work In Progress

Igår klickade jag hem spexfotot från Kungsfoto.se så bara om ett par dar är nog katalogen hemma :D
Och på tal om spexfoto... Jag har ätnligne fått upp alla bilderna på bloggen!

DETTA BLIR NOG DEN STÖRSTA BILDBOMBEN EVER!!!

Vilken tid det tog, trodde att jag skulle bli galen :o men nu ska de upp :) Sen får vi se ifall folket vill ha de uppe på facebook. Det kanske blir så att jag gör en egen liten mapp för oss nior och alla dessa roliga saker och äventyr som kommer, isåfall..
Vad tycks om ett sådant album?


Kommentarer
Postat av: idisen

Låter hur bra som helt. The memories will last forever <3

2011-05-05 @ 21:49:13
Postat av: Milla.D

Svar till Ida: Always! :)<3 Thanks for your opinion Beachii ;*

2011-05-05 @ 21:50:51
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...