6 maj - Favourite

Här får ni en bild på kvällens outfit (haha), nemen måste skriva att jag verkligen älskar detta halsbandet från Kina som jag fick av min kära kusin Dennis! Den är ju så snygg så jag dööör. Och nu efter alla dessa gånger jag använt den så märker jag att den passar till ALLT!



Bara för ett tag sen stod jag framför spegeln och försökte med någon sorts makeup som jag kanske ska ha på avslutnings middagen sen med niorna, eller "balen" som vi kallar det x)
Sen drog jag på mig min svarta tröja och stuprörjeans och kände omedelbart att jag var väldigt.. svart.
Inklusive helsvarta underkläder (too much information huh?)
- Så drog över min jeansjacka och halsbandet, vipps tjolahipps!
Och en sak till... Jag är så jäävla hungrig. Så jäävla sugen på en fet kebab tallrik/pizza/rulle whatever! KEBAB! MAT!
Magen kurrade till nu när jag skulle flytta över bilder och såg alla matbilder jag hade på kameran. anom nom nom!
Ska kila ner till fotbollen snart MEN MÅSTE STÄDA FÖRST! GAH, HEIDO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...