6 maj - Freaky Friday!

Vi börjat inlägget med det här...

Gå naken uppe på skolan - CHECK!
Vinna poängjakten - CHECK!


Vad kommer härnäst? ;) hahaha nemen det var en riktigt rolig final mellan lag 4 vilket var mitt lag som bestod av Krille, Jurre, Stina, Emma och mig mot lag 6 som bestod av Nadja, Malin, Tommas, Percy och Bellan! :)
Vi hade turen med oss och kläderna förstås!
Finaluppdraget var Klädstrecket! Så det var bara till att börja klä av sig som aldrig förr, hahaha

Jag har en massa bilder som togs av Chasmine, tack så mycket! :D Men.. En del är väldigt olämpliga att lägga upp så vi får se vilka som kommer upp på bloggen/fb :)
Priserna var nog det snålaste jag någonsin sett, but we got some memories to keep , right?!

__________________________________________________________________________________________________

Det gråa och trista vädret är borta också! Nu är solen framme igen, och gud vilken härlig fredag :)
Vi har preciiis börjat få igång numrena till Niornas Avslutningsshow som är om typ tre veckor. Känns ju.. Skön...t.

Vid sju ska jag traska ner till fotbollsplan och heja på tjejerna och ikväll hittar vi på något skoj, men vad vet jag inte än! Ha det gött, IT'S FRIDAY SO HAVE FUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...