7 maj - Piggeliniliiin

Vaknade redan vid halv 9 idag o_O  Men låg kvar i sängen och segade tills halv 10, sen ner till affären och köpa nybakta frallor och hem o käka frulle :) Sen har jag städat (igen) - ja detta börjar bli en tidig lördagsrutin för mig.
Mama make me do it! :( Men nu känns det rent o fint iallafall. Ska bara få in alla kläderna i garderoben och endel ner till tvätten för igår fick jag inte mycket gjort, haha!


bild från 2009

 


Soligt är det allt! Funderar på att fota lite sen... Får se hur det blir :) Ska iallafall träffa min Lovajsa :D<3
Ska käka piggelin nu. Ha det gött allesammans, höres senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...