9 maj - Chill Monday

Idag var det sista elevrådsmötet i mitt liv. Om jag inte kommer att sitta där sen på gymnasiet, haha
Men ah, det var ett riktigt kort möte vilket inte gjorde mig så mycket x) Skolan har iallafall inskaffat
en till tv, och sen ett xbox. Asså. Mm.
Efter mötet fick vi i elevrådsstyrelsen (Jag, Mathidla, Oscar och Jesper) Fika! mwihi :)
Så vi stack ner till Central konditoriet, hos min moster och tog oss varsin kaka och läsk! Jag och Birdire satte oss på den lilla parken framför konsum och bara njöööt med musik på :) chillllll


Klassisk Millas-Converse-Bild typ.


vår<3

Me and Birdie! :))

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...