9 maj - HOT MONDAY

Okej på tal om Monday... Och hot...

Idag på morgonen, bråttom som vanligt, så fick jag fan inte på min jeansjacka snyggt så jag drog på skinnjackan
as always. När jag kom till skolan. WOOOH, VARMT!
Sen hade jag dragit på mina jäädra Cheap Monday jeans också - vilket är mörka. Och... WOOOH, VARMT!
Fyfan. 
Sen hade min "kära" bror, glömt att lämna tillbaka mina nycklar sen igår, så när jag kom hem... KOM JAG INTE IN!
utelåst.. kissig.. och VARM. Blev genast förbannad som f*n och var tvungen till att gå till mammas jobb för att hämta nycklar. Och där gick jag i solen, kändes som om det va 30 +, i mörka cheap monday jeans och svart tröja.

fyyyyyyyyyyyy. Så när jag väl kom in så flög kläderna av och en kall dusch va allt som behövdes.. ahhh.
Så nu känner man sig avsvalkad och freesch, och nu ska jag sätta mig och plugga efter bloggandet.
plugg.. mhm. Vill ut.


Hajjdo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...