14 nov - Hemklickat





Har nu åter igen klickat hem ännu mer nytt... Svider i plånboken, jag som skulle spara :(
Men en nöjd och taggad är jag allt. mwihi, Sensation Whitenight next!

Äntligen klickade jag hem klänningen som jag trodde skulle ta slut närsom eftersom jag alltid har den oturen.. 
enkel och stilren.. Små liknelser till ett sneklippt lakan men den var så mycket snyggare i catwalk-videon man kunde titta på, så den fastnade jag för, + ett skärp till detta, annars kanske jag ser ut som spöket Laban... Och det vill jag inte ;)

Och Halsringen som är så grymt snygg... Varit så sugen på att köpa en sån också, och blev ännu sugnare denna gång.. Konstigt? nae, Nelly.com leker med mitt undermedvetna. Ack lilla Milla fick syn på att modellen bar ett sådant halsband. Kanske därför? HEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...