14 nov - Omg It's Monday


Ja, min återupphittade vante sen i lördags var väldigt posetiv i morse! Hahahaha epic.

Mjo, min morgon började ganska kul, bara det att det första man ville göra när man klev av bussen var att spy!
Efter en god macka var jag igång igen, och det var även dags för redosvning på engelskan! Härligt. Mäh. 
Det gick faktiskt helt okej plus att vi typ bara var 8 pers i klassen, så ja det var okej! :)

Måndag, vilket också betyder skoldag till endast 11.15, tuusan vad gutt. Kom hem, satte mig vid datorn as always, tänkte fortsatte med bloggandet om Kina - Och gah, bilderna är inte här! Dom är i hårddisken som inte är hemma. Toppen! Därför.....

SKA JAG CHILLA OCH TITTA PÅ ALLA TRE TWILIGHTFILMERNA :D:D:D Perfekt laddning tills på fredag då jag och girlsen ska kolla på Breaking Dawn - Del 1 WOOP WOOP! TAGGAD TILL MAX

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...