2 nov - Chillz


Instagram @ MillaDang
Random pic, but I looove cheese doodles<3

November.. Den här månaden ska jag börja handla julklappar! SHIT, julklappar = JULAFTON! smartass Milla :D
Men.. Det är ju snart! :D Så glad jag är! Men lite hemskt att det också är nu man ska spara sina slantar men det går till finfina klappar iallafall :))

Vet dock inte vad jag ska önska mig, sicket i-landsproblem! wellwell, höstlov har jag iallafall så jag ska inte lägga energi på sådant smått. Har dock lagt energi på simning idag med Lovisisen, känner mig jätteduktig :) Och nu ska jag över till Alisa och vara där med girlsen o titta på film och tjocka mig så all träning blir bortkastad men sånt gillar jag :D Bara njuuta av lovet o ha det mys :D Ha det gott hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...