29 nov - Berg och Dalbana

karamellkungen nere i hörnet<3


Allt går upp och ner, ner och upp! 
T.ex alla förbannade skoluppgifter och läxor och gud vet vad :O Men då är ju frågan, vad gör jag nu på bloggen då när jag har så mycket att göra? Jadu, det ve tjag inte själv. Hälsa att jag lever.. Så skönt att skriva av sig med, skriva något som inte sen ska lämnas in under fliken "inlämningsuppgifter" typ.. Gah, för mycket av sånt. Man borde egentligen alltid vara förberedd för att man bara vet att allt kommer nu mot slutet av terminen.
Slutet av terminen?! WOHO VAD SNABBT DET GÅTT!!! :O Ett halvår på gymnaiset.. Ett riktigt bra halvår :)

Nu ska vi ta tag i allt arbete, trots att jag vara vill sitta och deeega framför en bra film med en massa gott :)) Juletiden är ju nära så får den dära underbara känslan. Nåja, detta får väl räcka för nu ska jag skriva min bokrecension som jag fortfarande inte kommit igång med, hajhaj! :D

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi Al-debis™

Hejsan, jag måste måste tipsa dig om en sak!!!

Det är en stor och häftig tävling där man vinner ett valfritt smycke från GLITTERSTEN PÅ MIN BLOGG!

TÄVLA DU OCKSÅ!! FINA OCH HÄFTIGA SMYCKEN, klicka på länken för att komma till tävlingen

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/december/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-glittersten-l.html#comment

2011-12-04 @ 14:05:18
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-17 @ 10:48:15
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...