5 nov - Min Lördag

Kalmar - IKEA

Idag åkte jag och familjen först till Växjö för att lämna Alle som skulle jobba. Sen fick vi åka från Vxö till Kalmar för att vi andra skulle till IKEA! :) En liten omväg ja, men ah, bussarna är ju inte det bästa på lördagar.

Tittade på en massa grejor, köpte inte alls mycket för det var Denny som skulle ha saker. Men två gosiga kuddar, lite fotoramar och hyllor till garderoben blev det allt för min del :D Och mat + Strawberry Cheesecake på det! tehe

Bjuder på fräsiga ajfånbilder redigerade med Instagram ( my favorite :3 )




Kom även hem lite tidigare än förväntat då vi åkte direkt hem till brors lägenhet, så där var jag.. Ett stenkast ifrån Stenladan där Club Nordic höll hus.. MEN jag åkte hem :D Började plocka ur min garderob och lägga in det nya. en fet hög med kläder ska åter igen ut. Känner att jag börjar bli fattig på kläder :( (VILL SHOPPA!!)

Sen ringde Alisa o räddade mig från allt depp :D haha nemen, drog över till min kära vän runt 22.00, så satt vi och kollade kläder så shopping sugna vi va! Ja, det höll väl på i en timma minst, sen drog vi igång film!
_________________________________________________________________________________________________________________

MOVIE TIME

Water For Elephants



- Åh så svårt att ranka :( Men
3 stjärnor av 5 på ett ungefär!


Det blev den nya(sådär nya) filmen med den snygge Robert Pattinson :D Och ja, den var bra för att vara en såndär dramafilm som man har sett så mycket av. Där satt jag och Alisa, tjockade oss typ klockan halv tolv på natten till 1 med snacks, väldigt trötta, och väldigt förtjusta i ungkarlen med huvudrollen i filmen. Nom nom :)

Sen efter det satt vi och nördade Tempel Run som är vårt nya nördarspel, satt och pratade sen runt 2 gick en trött Milla hem, dryga 100 jobbiga meter. Dök ner i sängen och Zzzzzz efter en mycket trevlig kväll, long day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...