6 nov - Virrar.. Kaka?


Rekommenderar Kajsas Kafékakor starkt! nom nom nom :))

Mitt i mitt "pluggande" börjar mina tankar fastna på allt annat än engelskagrammatik. Prov imorgon, direkt efter lovet - Vilken start! x)  En av sakerna är... Att vi säljer kakor i klassen och vi ska lämna in beställningsformulären sista november och jag har inte sålt en enda kakburk :O Alla säljer dessa i lilla Åseda.. Alla har redan köpt. Vad ska jag ta mig till?!

Så stöd lilla mig och min frisörklass på JB och köp kakor! :D MUMMA!
Detta impuls/panik-inlägg får leda er till allt gott genom denna länk för tillfället. Ett bättrat inlägg med kakorna kommer! :D

http://www.kakservice.se/Produkter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...