31 okt - Ett Vrak & Beroende


Instagram @ MillaDang


Oh tusan, jag har börjat fastna för den awesomeiga fotoappen Instagram nu när man lärt sig hur man faktiskt använder det :o magiskt hur bara iPhone bilder kan bli ibland.. Jag är fast :') Och för mat... Har nog vräkt i mig en ton onyttigheter och höstlovet har just börjat! Ska fundera ut något riktigt gott att baka eller liknande tihi :D

Och en sak till som jag märkte i somras.. Jag har börjat dricka kaffe? Fast med mjölk och socker förstås(A)
Men det är ju en början inför all koffeinbehov man lär behöva sen! Nu slocknar jag snart, har varit uppe en timma extra bara för att klockan ställts tillbaks :( Randomvaring på detta inlägg.

Ha det gott, and take care :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...