9 okt - Bloody Sunday!

WOHO!

Jag har fått igång bloggandet om min Kinaresa! :D:D:D Storslaget, I know.
har dock bara kommit en liten bit för att det finns så sjukt mycket att uppdatera bloggen med.
Tyvärr så vill inte Blogg.se som jag vill, den vägrar verkligen ladda upp bilder och om den tillåter mig, ja då ska det ta en evighet att öppna mapparna.. och inte min engelska läxa vill inte heller att jag ska blogga så 1,5 inlägg får räcka för idag!

Jag har valt att göra en egen kategori till resan så man lätt kan klicka sig in, för att jag har ställt in rätt datum på inläggen så om ni skulle få för er att elta efter inlägget genom att scrolla ner skulle det tagit lite tid.


så blir man nyfikenn om hur livet var i Kina, klicka er in på "Kina, sommaren 2011" kategorin till vänster and enjoy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...