14 sept - Wazzap!


Bild på Lovisa, Mig och Emelie sen i somras, gah - sommar!<3


Hallå på er!
Idag är det onsdag, vilket egentligen skulle ha innebart sovmorgon till 12.45, men igår fick vi reda på att vårt schema hade ändrats. *suck* Så ingen superduperlång sovmorgon nej, utan vi börjar från och med idag kl.9.15 varje onsdag och slutar 12.15.. men.. Ganska okej det också! :)

Har suttit och fixat min tröja som jag typ drog sönder sist jag hade den, gud, tog mig flera timmar! Galet.
Så nu ser den inte längre ut som en igelkott med utåtstickande trådar överallt!
Sen.. har jag nog inte hunnit med att göra så mycket mer än det. Så tänkte att det faktiskt är dags att dra igång bloggen igen! och bara titta så jag skriver, kan liksom.. inte.. sluta.. SKRIVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...