28 sep - En Bra Höstdag


Photo: MillaDang @ Instagram



Hallå!

Idag är jag väl lite extra glad, Tehe :D varför? Jo för att nu är äntligen min rapport inskickad! Mitt slutresultat av 4 veckors projektarbete.. Och den praktiska delen hade vi förra veckan, men den var inte alls lika påfrestande så nu har äntligen allting släppt. What a relief!

Så kommer man hem, bestämmer sig för att slappa o kanske slänga upp ett blogginlägg, och titta! Jag kan blogga med mobilen OCH lägga upp bilder! Helt awesome med den nya blogg.se appen :D

Imorgon är vi lediga och på fredag åker vi till Göteborg som ett avslut på vårt projekt, kan det bli bättre?! Gah :))) well, en sak som fortfarande tynger ner mig men det får jag acceptera.. Jag är världens klantigaste. Någonsin.
That's all for now! Pusshej & take care

 


Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Fiiin bild!

2011-10-13 @ 22:03:24
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...