20 augusti 2012 - Back on track?

 
Zuup!
 
Hej & hallå bloggen :D Mycket, mycket längesen. Mycket har hänt men inget är glömt, förutom bloggen. Fy skäms på mig. Kan åtminstone försöka sammanfatta detta stora glapp i min uppdatering med några ord. Ett av det bästa som hänt mig. Denna våren och sommaren har var i princip... perfekt.  
 
På något väldigt konstigt sätt har jag fått tillbaka ett enormt sug efter att börja blogga igen. har fått så mycket tankar och inspiration och ett väldigt fullt bildarkiv! Haha! Så nu får jag väl ge det ett försök och se vart jag kommer. Nu ska jag hoppa in i duschen, packa och sen sova, imorgon väntar skolan igen. Första nästan riktiga veckan nudå, u go girl! Take care and stay tuned for more :D

Kommentarer
Postat av: Emme

Heja milla! det gillar vi :D

Svar: hell yeah! Och titta vad som hänt! MAN KAN SVARA PÅ KOMMENTARERNA :D
Milla

2012-08-20 @ 23:04:39
URL: http://eemeliegunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...