21 augusti - KLIPPA!

Här har vi min finfina och allra första frisördocka med exakt samma fönade frisyr som hon fick av mig innan sommarlovet! Nästan... Bara lite tillplattad och så efter att ha legat i en kartong i 2 månader. Men tänk om man själv kunde behålla en ny och stylad frisyr efter ett helt lov, magiskt :D

Tisdag, vilket innebär frisörpass hela dagen. Helt underbart! Detta blir också den enda dagen som vi frisörtvåor har möjlighet att ta emot kunder till vår nyrenoverade salong, yes you heard it right! NYRENOVERAD :D UNDERBART! Allt är underbart och gud så optimistisk jag känner mig nu, hihi.

Nåja, vi fortsätter med vår frisörlärare Mifa som vi hade läsåret men nu har vi också skolans tredje frisörlärare vid namn Lotta som ska undervisa oss istället för Stina. Stina som är så rar och gullig :( Nåja, vi har åtminstone henne en gång i veckan i ett annat ämne. Men detta ska gå sa bra så :) keep on workin'. Ny klippning på detta lilla huvud var det som gällde och nu är det under progress, HEY HO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...