23 augusti - Tar helg

 
zöp everybody it's FRIDAY (soon) :D

Idag är det torsdag då vi hunnit ha samhällskunskap på förmiddagen med ny lärare, Morgan, störtskön! Sen fortsatte vi med UF, Ungt Företagsamhet på eftermiddagspasset och vi gottegrisar har ju faktiskt en idé, hihi. Hunnit vara hos tandläkarn idag också och fixat till tågrälsen. Yes yes, jag har införskaffat en tågräls sen 4 månader tillbaka för er som missat detta :# <-- ska föreställa mig med tandställning.

Glömde jag nämna att jag tagit helg nu? Torsdag, helg. GAH SÅ HÄRLIGT :D Inställd lektion imorgon men håller just på med hemuppgiften nu. Varit över hos Lovisa och slingat hennes hår också, hår hit och dit, me like :) Ska däcka i sängen alldeles strax och imon far jag in till stan ändå för lite shopping (förhoppningsvis, om plånboken tillåter), jag är sugen på alltifrån skor som skinnboots o klackar, stickade gosiga hösttröjor, mössor o vantar, vinterjacka och allt! Men detta får vänta tills löningen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...