27 augusti - Monday

Vill ha, vill ha, vill ha! Stickat och åter stickat i mitt ♥
photos: http://weheartit.com/

Hello gorgeous :D Måndag igen och då var min långhelg slut. Fredag, lördag och söndag. Vart tog det vägen? Nåja, en riktigt avslappnad och trevlig helg har jag haft med familj och min fina Elias.

Hann med lite shopping i fredags också då jag var på stan med familjen och kusin. Hittade en hel del! Men... brände alla pengarna på totalt 4 födelsedagspresenter, augusti är en farlig månad! Nåja, fick nöja mig med ett par vita, stickade vantar inför höstens kalla dagar. Resten av fynden får vänta tills löningen, HEHE. Lite lunch på den nya indiska resturangen, pappas födelsedag som vi sedan firade med familjen på lördagen med Alles magnifika entrecôte, klyftpotatis, brytbönor och bearnaise och rödvinsky på det! MUMS, och sedan en specialbeställd tårta hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...