28 augusti - Frisördag

mina två fina saxar som jag fick av min fina mamma förra sommaren, love<3
 
Tisdag vilket innebär frisörpass heeela dagen! Dock fick vi lite schemaändringar så en mentosrtid blev inklämd på morgonen vilket gör att vi slutar 15.30 på tisdagar. Ouff :( Vänta på bussen i 50 min innan jag kan komma hem då jag missar min vanliga buss med 5 minuter. Surt. 

Nåja, dagen gick väl... Rätt sakta konstigt nog! Vi hade väldigt mycket teori, repetition om hårfärg och HERRKLIPPNINGAR! Äntligen har vi börjat med detta, boya! Vi fick se vår lärare göra en herrklippning sen så var det vår tur. Kul men fortfarande nytt, men detta är allt något vi ska få kläm på :) go girls! Förövrigt har det varit en lång och tuff dag. Avslutade med massage med klassen, fett nice. Sen vänta på buss och äntligen hem ljuva hem<333 trött trött trött.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Herrklippningar!!!!!! :D

Svar: YAY :D
Milla

2012-08-29 @ 09:29:45
URL: http://Withyen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...