29 augusti - Seg dag



En bild från pappas dator får det bli idag just för att min dator ligger i skolan, määh. Har min fräsiga Uppvidinge Kommun t-shirt på mig, alltså måste detta ha varit under tiden jag hade mitt sommarjobb på Olofsgården, ålderdomshemmet i Åseda. Åh så goa dagar det va med alla dessa sköna tanter och gubbar!

Nåja, dagens händelser; 2 lektioner, 3-timmarspass. Allt gick ovanligt segt idag, men som jag kanske påpekat förut - Efter onsdagen så brukar resten av veckan flyga iväg! Har suttit vid tvn och segat sen jag kom hem och klockan är redan 21.15, men, jag har faktiskt också hunnit köra lite småträning samtidigt som tv-tittandet hållt igång. Situps, rygglyft och armhävningar, ouff.

Försöker just nu fundera ut vad jag ska ha på mig för något imorgon på skolfotot. Jag orkar inte :( Vi kör på min mjukisdress. DONE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...