31 augusti - Formgivning

Formgivning, den första och den enda lektionen för mig på fredagar vilket gör att jag inte börjar min skoldag förrän klockan kvart i ett. NICE! Dock måste jag ta bussen vid 10.20 för att komma in till stan, mindre nice...

Nåja, lunchade på skolan med Ida då vi proppade i os en massa god kebab :D Sedan började vi lektionen lite tidigare för att kunna sluta tidigare. Idag hade vi vår andra frisörlärare Lotta som vikarie. Det blev en liten improviserad lektion med flätteknik då Lotta visade en inbakad sicksack fläta lite snabbt på modell så skulle vi sedan återskapa denna. Det var mycket lättare än vad man trodde! Efter 2 försök satt det för alla av oss, suveränt :) Sen fick jag äran att träna på en liten schamponering och föning samt enkel styling på Edvina, sen var de 3-timmarna borta och skoldagen var slut! 

Off to födelsedagsfirande hos fina Emma Bertilsson, woooosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...