1 feb - Eyoo Dudes!

Oh så härligt :') Studiedag mitt i veckan då man kan få vila ut sig som jag absolut gjorde! Gick upp från sängen typ vid 12 och sen var dte upp och hoppa, ta tag i bloggen som ni kanske sett (Uppdatering på Kinaresan :D) sen har dagen bestått av allt möjligt. Massvis med ätande av god mat och kladdkaka t.ex. hehehe! Men har även varit ute och gått med min fina Lovisa, mycket härligt!

Vad kan man skriva här då? Allt är bra och dagarna går :) Har ont i kroppen sen yogan på idrotten igår, ajjj :(
Och sen en grej som inte alls har med detta att göra... Har varit så sugen på en ny design på bloggen. Har känt att det är dags då jag haft denna nuvarande design typ sen.. Maj! Nu får jag skärpa till mig. Och ta tag i bloggen.

Saker som jag tagit tag i som kanske tagit över lite är ju då Instagram och Twitter, HEH! Så, checka gärna in där du med ifall du inte har det. Super nice :D Är beroende. Tyvärr.



Twitter @ MillaDang
Randombild från igår! Så härligt att få se en blå luftballong ovanför resecentrum inne i Växjö stad när man väntar på bussen hem må jag säga :D Sådana små grejer i vardagen liksom :)))

Instagram @ MillaDang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...