12 feb - Födelsedagsmys

Efter ett helt random inlägg så kommer detta lite mer seriösare :)

Idag har det var min älskade vän Emelies födelsedag!<3 Drog över till henne lite halvt spontant runt halv 5 och fastnade där hela kvällen så kom även Lovisa över. Det slutade med att kvällen bestod av bakande (chokladbollar, ack så lata vi är), mycket te-drickande, MUSIK och massa massa snack om verkligen allting. Allting.

Jag kan skriva en stor fet uppsats om en sådan härlig söndagskväll med så pass bra vänner. Men jag kommer bara tycka synd om mina fingrar som ska få knappa in alla dessa betydelsefulla ord som vill ut ur mig. Nedå, skämt åsido med sympatin för mina fingrar. Det vore helt klart värt det men detta skulle ta mig år för att få allt sagt!

Ville bara sätta en liten markering på denna dag på bloggen så:
GRATTIS Åter igen min fina, hoppas att du fick dig en bra dag<3


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack min finaste! Och TACK för att ni gjorde min dag till den bästa! Så fina är ni. Love u!

2012-02-13 @ 21:30:02
URL: http://eemeliegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...