12 feb - WHAT THE F...?!?



En sak som jag funderat på länge... Är att lära mig Tracy Chapman's låt Fast Car på gitarr. Så jag kollade upp tabsen om hur man skulle spela på youtube och lite sånt. Snubben på videon börjar då snacka om att han spelat låtar med henne och att berättade lite om några gamla minnen, om henne. Då började jag tänka efter.. Vafan, Tracy är ju ett tjejnamn. Inget mer jag tänkte på... Sen slog det mig att googla upp detta.
och...

JAHA, DET ÄR EN TJEJ! :O Ni får kalla mig GRYMT efterbliven ifall ni redan visste detta, men VA?! De flesta har nog hört låten och kanske fattar vad jag menar, men VA?!
Var det en tjej?! Hahaha det var dagens WHAT THE FUCK-moment här va... Fortfarande lite paff. SHIT vilken röst. Har ALLTID trott att det var en man :( Och vilken låt framförallt! Klassiker. Fortfarande lika fast som jag var i somras då jag verkligen fastnade. Damn. Wtf

Kommentarer
Postat av: Dennis

Men lol, vilket sammaträffande :P Lärde mig spela denna going för några veckor sen bara :)

2012-02-19 @ 16:39:41
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Milla.D

@Dennis; illuminati?



HEHHEHE

2012-02-19 @ 16:42:06
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...