13 feb - Hej Skola


*Hämtar andan inombords och ger mig på tangentbordet*

Hallå allesammans! Idag är det måndag åter igen och sitter på min svenskalektion. Individuellt arbete dock. Men kände att dagens randombild ändå passade in på ett random sätt :DD 
Nu är klockan strax 10 vilket betyder att det är 1 h och 15 min kvar av denna skoldag, ÅÅÅÅH SÅ NICE! Sen blir det lunch sen hem, det blir min måndag det :) Så vad ska hittas på när jag kommer hem? hrm... Sugen på film.
Ska bara försöka uppdatera bloggen en aning också. That's my goal for today. 

Cya, take care ;*

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, älskar bilden :D

2012-02-19 @ 16:41:53
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...