14 feb - Valentines Day


Happy Valentine's Day
Hope you all had a great day ;*




________________________________________________________________________________________________________________

Min Alla hjärtans dag tillbringades med några fina flickor med mysfika hos min fina Emelie!
Glace Au Four, bakelser och kakor, MASSVIS med popcorn. Me like<3
Snack, kortspel, chatroulette (Joinade Alisa den stackarn som satt själv) och Top Model Sverige, så det var allt en trevlig kväll med dessa underbaringar :D



Alla var otroooligt sugna på efterrättet som stod mitt framför näsorna på oss i väntan på Maja! Gah va det rann i munnen hehehe

Ja, då får man ta och tacka denna fina plutten! ;* Synd att jag är så pass dålig att ta smygfoton då ingen vill vara med på bild, HEH :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...