19 feb - Desperat


6 st spotifykonton räcker inte för mig. Speciellt inte när den ska fuska o krångla då låtar försvinner trots det gått en månad osv, osv, eller är det bara jag som lyssnar alldeles för mycket (A)

Nåja, vid sånna här tillfällen inser man hur jävla desperat jag är efter musik. "Min drivkraft och min insipiration" Hahah, nemen allvarligt. Jag har suttit i timmar nu framför datorn utan att få något gjort bara för att högtalarna har varit helt knäpptysta. Får väl ta o spara ihop för Soptify Premium för att det kommer att vara så värt det.

Jag får tacka och buga min kära bror som lånar ut sin account till mig idag. Tack, du räddade mig. Musiken räddar mig.
NU J*VLAR SKA DET BLOGGAS!!!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Spotify Premium, så jävla värt det! Något sommarjobb iår btw? :)

2012-02-19 @ 16:43:36
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...