21 feb - Växjö & Förkylning

hoho! Jag som sa "Oh, jag har faktiskt inte varit sjuk på jättelänge". Började få skit ont i halsen för några dar sen och med det kom vääärldens fetaste förkylning. Förmodligen smittad av min pappa som var sjuk förra veckan,
Tack Pappsen<3 Tack! 

Buhu :( Nåja, detta ska inte hindra mig från att nuta av mitt Sportlov (fast jo, lite gör det) så idag drog jag in till stan med tjejorna Stina, Emma, Alisa och Lovisa bara för att! Trevlig dag med spontanköp och avslutande fika på Skåres, fast tyvärr inte för min del då fökylningen även tar med sig din vänner som heter "ingen-aptit" och "förlorat-luktsinne-samt-smak" så ja. Stackars mig. 

Ska snart dra över till Emma för en myskväll med girlsen, tjoollahoppsan och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...