24 juli - Hong Kong Airport


Jävligt nice utsikt också! Som himmelriket på detta sätt också :D

tröttis brodis

random bild på mina randomskor
Connectar till Facebook...

frustrerad tjej som inte kan kopplas upp till fb.

Alexander, not connected
Milla, CONNECTED AS HELL! OH YEAH


It's on, FACEBOOOK!!!!
It's on, FACEBOOOK!!!!

När broder inte får mat blir han aggresiv.

Fader min ser bara förvånad ut. Helliuu på daj!

Och moder min är superglad, WEHEEEY!

Och mamsi gillar att ta kort på mig när jag har käften full med mat :DDDD
Jaha, och sen var det dags för avgång! VIETNAM HERE WE COME

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, så underbart! Vet exakt hur det känns! Man bläddrar igenom alla dagar sen den dagen man åkte, man vill ju INTE missa något x)

2012-02-19 @ 16:42:51
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...