3 feb - Quality Time

Hej era fina!

Denna kväll är planerad till att umgås med mina två kära bröder och mina kära kusiner Pia, Dennis, Sam och Mange då vi eventuellt ska tjocka oss med pizza, sen SÅKLART, dessert då vi inte har bestämt oss för vad än. Men något i form av Budapestbakelse eller Creme Brulee ger vi oss på! 

Sen blir det film och snacks och bara some hanging out nu innan Alle ska iväg till Göteborg i 2 hela månader. Buhu.
Nåja, klarar mig gör jag då jag tjatat på päronen att dra ner till Gbg :))) Nu ska jag vara duktig och städa mitt rum innan folket kommer. Ha det så bra och njut av helgen ni har framför er! 

Peace Out :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...