4 juli - "Efterfest till Avslutningsfesten i Nian"

Wow, väldig gullig påhitt måste jag säga! Och väldigt speciell kväll som slutade väldigt trevligt haha :D
Ja, då var det så att den stora delen av de uttgångna niorna hade bestämt sig för att stöka till med festligheter efter våran förra avslutningsfest sist och så blev det också, typ! 

Samlingsplats vid Brunnsparken med musik och goa människor. Tyvärr var inte vädret på vår sida men det gick! haha, tkvällen slutade helt random nere vid Gölen då de flesta bestämde sig för nakenbad osv, och ja, hur kan man mer beskriva denna kväll? Händelserik? En aning ;) hahahaha, jodå

Tack gott folk, ni gjorde min kväll ;*


Jodå, CamWow var superkul de första månaderna med iPhone, som ni ser ;) Haha! Muppar mig med Emma :D

Simon och Rasmus aka Sid från Ice Age!
Sen har vi... Ja, Emma och jag. HEH, hotties

Efter lite samtal hit och dit hoppade vi in i bilen med Mathias bakom ratten, Jurre där fram och tre mongolider där bak vilket var Palmo, Dango och Emmo och drog runt flera varv runt Åseda och hamnade tillslut nere vid sjön. Stackarna som fick gå fick en hel del regn över sig senare på kvällen, inkusive mig för att glömsk som jag var hade jag visst en cykel kvarlämnad uppe vid Brunnsparken som man var tvungen till att cykla hem med!

Maha, hallå där Palm!

WEHEY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...