5 feb - (O.O)

Hallå! 

Just nu sitter jag och ugglar och bara gör.. ingenting. Kanske borde gå och lägga mig och lada för skolan som är imorgon. Helgen har varit mycket chillig och jag saknar redan min bror. Wäähä, okej ska inte gnälla!

Var för övrigt ute och gick en riktigt rask och hyfsad lång runda idag med Lovisa och Emelie, mycket skönt att känna att man gjort något nyttigt efter att ha proppat i sig tonvis av onyttigheter denna vecka :'D 
Den kommande skolveckan ser ganska.. Nice ut. På onsdag ska jag och några till i klassen ställa upp som hårmodeller på ännu en catwalk då det är treorna denna gång som håller i en håruppvisning på Småländska Muséet. Vilken tid och under vilket tema jag ska ställa upp på osv osv har jag ingen aning om! Haha, bra där :)

Får se vad som komma skall som man säger. Har lovat mig själv att fortsätta med min uppdatering imon efter skolan också. SO STAY TUNED, pusshej på er fina där ute och ha det så bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...