5 juli - Kvällshäng, fest hos Mange?!

Tisdag den 5 juli, lite mer än en vecka kvar tills man tar flyget till andra sidan jordklotet. Både Lovisa och Emelie skulle snart lämna mig nere i Smålandet då de skulle ge sig iväg upp till Norrland. Endast några dagar kvar tills Stina skulle ge sig iväg till Spanien t.ex. och typ ja... Alla skulle iväg. Så som sagt så utnyttjades denna sista vecka med massvis med bra vänner innan allas uppehåll!

Denna kväll bestod av kvällshäng som slutade upp vid skolan, haha! Lite saknade man väl det efter 10 år i detta område ;) Vi satt och fulade oss, snackade, fulade oss och lekte hårda brudar = fulade oss, haha!


Så roligt an kan ha med små rosor :D Fokuserade tjejer det där!

Kerstin och Stina beträktar Ida när hon vill finna kärleken genom "Älska, älska inte" Söt ;*

Me and Birdie, awii

hohohoho vad jag älskar zoom<3 OCH DEN HÄR STINISEN<3





HAHAHAHHA SÖTA IDA ;* och Vi, normala? nähh, vi är bara såhär! 




haha! Kvällen bestod även av dans och musik som vi ser här ;D Ville bara meddela er som var med denna kväll att jag faaaktiskt har kvar våran "Fest Hos Mange Parodi"-film HEHEHEHEH, detta lär bli kul om ett par år :D:DD
Het ärligt så har jag nog inte tittat på den sen denna kväll så ska försöka fortsätta såhär så spar vi detta minnet till framtiden, hahaha! Sen får jag åter tacka mina fina vänner för denna kväll ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...