6 feb - Saknar det som inte finns


jag har lovat och glömt, förlåtit fördömt, försent för att ångra men tid nog att tänka om och leva med det.

_____________________________________________________________________________________________________________

Zup dawgs! 

Idag slutade jag 11.15 som alla andra måndagar hitills, så fruktansvärt gött! Speciellt när det är en måndag också :D För nu är det ju så att jag tycker att helgerna är alldeles för korta, hehe.

Så vad har jag gjort sen dess? hrm... Jag hade inget vettigt att göra så tog fram kameran och stativet och klickade på. Dock så kommer det upp en random bild från idag som inte alls har något med min "stora" idé med att fotografera o göra egentligen... Nåväl.
Vill ju också slänga ihop en ny header till bloggen men ja, det blir ju inte så lätt utan photoshop... Jag får väl leva med detta tills morbror kommer och räddar mig med hans hackzor skillz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...