6 juli - Bad & Chill

Onsdag den 6 juli, dagarna går och går och snart åker även min kära vän Viktor till Cypern som man sedan inte skulle få träffa på mer än två månader för att han överger oss och flyttar upp till Dalarna när gymnasiet börjar :(
Stina och jag passade då på att dra iväg till Norrhult denna härliga kväll för att träffa grabbarna och bara chilla fett :D
Första stoppet var såklart alla körsbärsträd fullt av godsaker som vi en gång i tiden käkat oss mätta på, haha gamla goa tider det där :'D<Onsdag den 6 juli, dagarna går och går och snart åker även min kära vän Viktor till Cypern som man sedan inte skulle få träffa på mer än två månader för att han överger oss och flyttar upp till Dalarna när gymnasiet börjar :(

Stina och jag passade då på att dra iväg till Norrhult denna härliga kväll för att träffa grabbarna och bara chilla fett :D
Första stoppet var såklart alla körsbärsträd fullt av godsaker som vi en gång i tiden käkat oss mätta på, haha gamla goa tider det där :'
Onsdag den 6 juli, dagarna går och går och snart åker även min kära vän Viktor till Cypern som man sedan inte skulle få träffa på mer än två månader för att han överger oss och flyttar upp till Dalarna när gymnasiet börjar :(

Stina och jag passade då på att dra iväg till Norrhult denna härliga kväll för att träffa grabbarna och bara chilla fett :D Första stoppet var såklart alla körsbärsträd fullt av godsaker som vi en gång i tiden käkat oss mätta på, haha gamla goa tider det där :'D<3

Körsbär + Stina + Milla = KÄRLEK

Vi mötte sedan upp de andra vid Klavresjön och tog oss ett dopp och satt ute på bryggan och bara segade. Efter detta drog vi vidare till Mathias för lite quality time då även Emmie kom och joinade oss :D

Fick även träffa denna gigantiska kanin! Jag lovar, den såg mycket större ut IRL :( 7 kg!!!

Blev lite sugen på körsbär när man fick syn på trädet framför. Och sååklart är grabben så snäll och ger sig upp! Hahahaha, random x')

Pojkarna fick ryck och kutade till studsmattan, hyper

Hyper och upp och ner. Så kan det gå!

och så var det dags... Emil... Hahahhaa ;)

Tävling: Hur många cheeseballs får DU in i käften?

Jurre is working

Palmo likaså

Tjeeena gorgeous!
Får avsluta denna dag med denna frösiga prick som också fick hela min hoodtröja att lukta cheese balls :( 

Rekordet gick väl till ... Ja, någon av grabbarna iallafall! Runt 30 st cheese balls gissar jag hejvilt på, haha galna. Kan ju liksom inte vara gott alls efter detta ;) Wellwell, en riktigt trevlig kväll med trevligt sällskap och sjukt bra väder med bad och allt, synd bara att man ar tvungen till att catcha bussen med med Stina så kvällen slutade tidigt redan vid 10 på kvällen så när vi kom hem drog vi över till bönstrulet ifall jag minns rätt :)




Kommentarer
Postat av: Vem?

http://tinanj.se/2012/february/tavling.html :D

2012-02-21 @ 10:20:55
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...