7 feb - Frusen Morgon

Idrott som första lektion vid 08.45, sovmorgon yes! Då pallrar man till busstationen och hinner med ca 5 min innan bussen ska gå. Sen efter 5 minuter märker man att det inte kommer någon buss. *fortsätter vänta* Tittar på Ida som bildat en stor fluffig sockervaddsliknande grej runt sin halsduk. Ida tittar på mig. Mitt hår ser ut som spindelnät.

Ja nu tänker ni säkert: Vad i helvete snackar hon om? Jo, SÅ KALLT var det!!!
Håret frös, halsdukarna som ska vara varma och gosiga blev till kalla blöta grejer och bena kändes som två fastfrusna istappar i marken!

Det slutade med att vi hade väntat på bussen i 30 minuter i ca 22 minusgrader. INTE OKEJ. Men som tur var räddades vi av Emma de sista 10 minutrana då vi hoppade in i bilen o tinade upp oss själva. Det slutade med att ingen buss kom och alla 20 pers som väntade på bussen gick hem och vi fick skjuts till skolan i 140 km/h. VROOM sa det och vi kom faktiskt typ i tid, ca 10 min försent. Helt awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...