7 feb - Min Tisdag

Dagen började då med ett core-pass då vi biffade till oss. Ajj säger jag bara vad jag kommer att ha träningsvärk!
Efter detta stack vi, jag, Ida, Frida, Victoria, Carolina och Edvina, till donken och chillade i en timma i väntan på att sticka på lunch. Kändes som om vi satt där i en kvart sen var det dags att ge sig ut i kylan åter igen.

Sen var det mattelektion. WOOOHO, nemen. Jag klarade mig :)
Har inget speciellt att skriva här som ni ser, men för övrigt var det en mycket trevlig dag med tanke på att morgonen började ganska irriterat då man fått frysa ihjäl sig i väntan på en buss som aldrig kom till en varm kopp favorit chai latte i handen med forever alone Elias. Förlåt, var tvungen. Jag vet att du kommer att läsa detta! :)))

Pusshej på er!

Instagram @ MillaDang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...