6 feb - Jag är FET på filmer.

Ooouff, här har vi då en hel del med filmer som jag samlat på mig de 2 senaste månaderna, men pinsamt nog inte haft tid till att titta på :( Mjo, har nog sett runt 3 filmer av typ.. 16 (A)

Men fyyy vad gutt, jag kommer aldrig att vara rastlös i en enda minut. Riktigt rastlös vill säga :D fast... Konstigt nog hittar jag alltid något att göra eller något onödigt att pilla med. Alltid upptagen. Konstiga jag.
Nåja, jag är glas över att filmarkivet är påfyllt åter igen iallafall :D De flesta är tagna från topplistorna medan andra är filmer jag bara inte sett än, så LET'S GO!






Kommentarer
Postat av: Dennis

Soul surfer!! Du måste se den ju!

2012-02-07 @ 08:52:08
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Milla.D

@Dennis; Jag vet, jag vet! And I will, TONIGHT :D:D:D

2012-02-07 @ 18:25:41
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...