12 januari - 1 års jubileum :D

Hallå Gott Folk!


 

Idag är det ingen vanlig dag, nej för att det är min bloggs... Nä, inget sånt trams.
Okejdå, idag har jag haft min blogg i 1 år! :D Tänka sig... Och ni kanske vet vad jag tänker skriva nu ;)
Ack, vad tiden rinner iväg, ack så tiden går fort. 

Av någon konstig anledning så nämnde jag idag att jag "typ" haft min blogg ett år, och titta! Exakt ett år!
Får klappa mig själv på huvudet o säga "Bra jobbat, fortsätt så!" Och jag försöker verkligen vara mer aktiv här :(
Förstår bara inte hur jag misslyckas ibland. Men andra saker o ting kommer faktiskt före, så är det bara :) 
Men jag ska absolut fortsätta med bloggandet och hoppas på att det förbättras,


Pusshej och ha det bäst! take care ♥ / Milla Dang. 2012-01-12

Instagram @ MillaDang

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...