14 januari - Puss... In What?

Puss in Boots såklart! Eller Katten I Mästerstövlar som vi är vana vid att höra haha :D
Denna film satt jag och kusinvitamin Pia och tittade på hemma hos henne igårkväll/natt lite sådär spontant då jag gick över till mina kusiner senare på kvällen (kl.22.40), hehe.

Hade inte någon förväntningar alls eller ett hum om vad den här filmen handlade om, visste bara att den kända Katten i mästerstövlar hade huvudrollen, men jag kan ju säga att den var riktigt skön och är absolut en sevärd film som jag rekommenderar! En film som passar stora som små, så om ni behöver filmtips.
Varsågoda!


Ratings7.0/10  from 13,722 users
Betyg6/10  from Milla Dang

Yes, som ni ser har jag även ändrat min betygsättning på filmer så nu ska det vara lite lättare. Och mer filmtips kommer att dyka upp på bloggen minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...