3 januari - Äcklig Känsla

2012

once again, A Brand New Start




Nu är den här igen, jag vet inte varför. Min fruktansvärda längtan efter sommaren. Den här gången gör det ont, men jag vet inte varför. Min spotifylista spelar ett spel med mig. Bara Nostalgi, trots att jag suttit och lyssnat på musik i snart en timma och det är min nyaste spellista. Slag mot magen, det gör ont.

Troligen så kom saknaden efter en underbar känsla jag vill ha. Inte igen eller tillbaka som om den försvunnit. Nej, utan jag vet att den kommer med jämna mellanrum. Men just den känslan, var för ett tag sen. 

Saknad och längtan är en vanlig kombination, men inte alltid så vacker. Ge mig sommar. En sommar att tillbringa med alla mina älskade nära och kära, jag ber.


I’ll Be Fine Once I Get It, I’ll Be Good. - Kid Cudi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...